Završena edukacija ”Jačanje kapaciteta OCD-a za unapređivanje javne svijesti u okviru projekta “Znanjem do zdravlja”

Nositelj projekta ”Znanjem do zdravlja” je Centar za psihološko savjetovanje,
edukaciju i istraživanje Sirius iz Zagreba, a financiran je sredstvima Europskog
socijalnog fonda. U projektu je niz edukacija koje su ili završene ili su u tijeku, a sv.
Agata Glina kao partnerska Udruga sudjeluje u njima.

Edukaciju ”Jačanje kapaciteta OCD-a za unapređivanje javne svijesti” proveo je
Brodoto iz Zagreba kroz četiri ciklusa, tjedno jedan dan, a svaka radionica je trajala
četiri sata. Udruga sv.Agata imala je tri polaznice.

Teme edukacije su bile:

  1. Uvod u crowdfunding, ciljane skupine, primjeri dobre prakse u RH,
    crowdfunding canvas
  2. Crowdfunding strategija, pitch ili kako efektno predstaviti svoju ideju
  3. Što je kampanja, komunikacijska strategija i kako napisati izvješće za medije
  4. Uloga storytellinga +offline komunikacija, vizualna komunikacija

Cilj je edukacije učiniti što konkretnije i svrsishodnije Udruge s kojima se radi kroz
crowdfunding temu kao oblika komunikacija i marketinga koji bi mogao biti vrlo
koristan nevladinom sektoru, županijskoj i lokalnoj zajednici. Prva dva predavanja i
radionice su bila fokusirana isključivo na to, dok su druga dva na komunikaciju i
generalnu kampanju. Iza svake teme odrađeni su radni zadatci kojima se razvijaju
kampanje i komunikacijske aktivnosti.
Kroz ideju crowdfunding kampanje razrađene su: ciljane skupine, godine i spol,
razmišljanja ciljane skupine – koji sadržaj konzumiraju i gdje, vole li ekologiju, jesu li
angažirani oko onkoloških problema, ako nisu kako će to potencijalno postati.
Glavna poruka kampanje bi trebala biti priča koja će pobuditi emocije kod ciljanih
skupina. Treba početi s glavnim porukama i treba znati kome su namijenjene.
Početkom jeseni polaznice edukacije sv.Agata će pripremati crowfunding kampanju
uz mentorsku podršku predavača Brodoto kako bi kampanja bila što uspješnija.
Bazirat će se na osmišljavanju medijske kampanji koja će biti od velike važnosti za
našu Udrugu. Ono što nam je prioritet je da se kroz kampanju skupe sredstva za
troškove prijevoza u Zagreb naših onkoloških bolesnika u akutnoj fazi liječenja.